مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-01بين الملل

ترامپ در بازدید از کنوشا: این واقعا تروریسم داخلی است


رییس جمهور آمریکا در بازدید از شهر اعتراض زده کنوشا، تظاهرات مردم علیه نژادپرستی پلیس را «تروریسم داخلی» توصیف کرده و از لزوم انتقادات از پلیس سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم درخواست مقامات محلی شهر کنوشا واقع در ایالت ویسکانسین از دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده برای سفر نکردن به این شهر در بحبوحه اعتراضات ضد نژادپرستی و خشونت پلیس آمریکایی علیه رنگین پوستان، وی اما به این شهر سفر کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، ترامپ شامگاه سه شنبه (به وقت تهران) به کنوشا سفر کرد اما نه برای التیام دادن شکاف تبعیض نژادی و درخواست برای پایان خشونت علیه رنگین پوستان بلکه برای اعلام حمایت از پلیس و نیروهای امنیتی که مشغول سرکوب اعتراضات مردمی هستند.

بر این اساس، وی در سفر خود به کنوشا نه تنها از جِیکوب بلِیک ، شهروند سیاهپوستی که ده روز پیش به ضرب هفت گلوله پلیس سفیدپوست آمریکا فلج شده و در بیمارستان بستری است، عیادت نکرد بلکه حتی با خانواده وی نیز دیداری نداشت.

رییس جمهور آمریکا ضمن دادن وعده اختصاص بودجه فدرال بیشتر به کنوشا، مجدداً اظهارات تفرقه افکنانه خود و توهین به معترضان را از سر گرفت: این ها تظاهرات مسالمت آمیز نیست، بلکه واقعا تروریسم داخلی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در بازدید از کنوشا: این واقعا تروریسم داخلی است

ترامپ در بازدید از کنوشا: این واقعا تروریسم داخلی است