مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-01اقتصادي

پرورش صحیح لاروها مرحله مهم پرورش آبزیان


عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: پرورش صحیح لاروها مرحله مهمی در پرورش آبزیان به شمار می رود.

- ایسنا/لرستان عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: پرورش صحیح لاروها مرحله مهمی در پرورش آبزیان به شمار می رود.

دکتر بهروز یاراحمدی درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استفاده از آرتمیا برای تغذیه آبزیان از سال 1939 آغاز شده و امروزه در سطح وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اختلاف در کیفیت سیستم گونه های مختلف آرتمیا یکی از دلایل اصلی اختلاف قیمت آنها است.

یاراحمدی اضافه کرد: ویژگی های تخم گشایی سیست آرتمیا از نظر پرورش دهندگان آبزیان بسیار مهم است و معمولا بعد از حداکثر تخم گشایی سیست ها از ناپلیوس ها برای تغذیه لاروها و آبزیان پرورشی استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: ارزش غذایی آرتمیای که به عنوان ماده غذایی برای پرورش و تغذیه آبزیان مورد استفاده قرار می گیرد به مراتب مهمتر از ویژگی های تخم گشایی آن است.

این دکترای تغذیه افزود: پرورش صحیح لاروها مرحله مهمی در پرورش در آبزیان به شمار می رود و اغلب آبزیان در این مرحله با غذای زنده تغذیه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: جلبکهای تک سلولی، روتیفر، دافنی، آرتمیا و کرم ها از مهم ترین گونه های غذایی زنده هستند که در تغذیه لاروها به مقدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش صحیح لاروها مرحله مهم پرورش آبزیان

پرورش صحیح لاروها مرحله مهم پرورش آبزیان