مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-01اجتماعي

والدین؛ بزرگترین الگوی کودکان


همیشه یادتان باشد که بچه ها از رفتار پدر و مادرشان تقلید می کنند، اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، - ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: همیشه یادتان باشد که بچه ها از رفتار پدر و مادرشان تقلید می کنند، اگر شما به عنوان پدر یا مادر رفتاری پرخاشگرانه داشته باشید، احتمالا فرزندتان هم از رفتار شما تقلید خواهد کرد.

سیروس مرادی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پرخاشگری در کودکان پدیده شایعی است که به صورت های مختلفِ جسمی، عاطفی و تنش قابل توجه در آن ها دیده می شود.

وی ادامه داد: اگرچه این مسئله بخشی طبیعی در روند رشد کودکان است، اما از او انتظار می رود که در مدرسه احساساتش را کنترل و مدیریت کند، این در حالی است که هرچه آموزش های شما در این زمینه از سن کمتری آغاز شود احتمال اینکه فرزندتان بتواند بر پرخاشگری اش غلبه کند بیشتر می شود.

مرادی زاده با اشاره به اینکه کودکانی که رفتار پرخاشگرانه دارند معمولاً خودانگیخته، بی قرار و زودرنج اند، بیان کرد: پژوهش های جدید می گویند که این مسئله با توانایی های گفتاری و طبیعت ذاتی بچه ها در ارتباط است.

این روانشناس ادامه داد: پرخاشگری موردی در کودک طبیعی است اما اگر به کرات یا بر طبق یک الگوی مشخص اتفاق بیفتد خطرناک خواهد بود، پرخاشگری معمولاً از ناتوانی کودک شما درکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین؛ بزرگترین الگوی کودکان

والدین؛ بزرگترین الگوی کودکان