مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 18:402020-09-01ورزشي

عدم اعزام زنان فوتبال ساحلی به بازی های آسیایی به خاطر حجاب رقبا صحت دارد؟


دختران فوتبال ساحلی ایران معتقد هستند که آن ها باید به بازی های آسیایی اعزام می شدند و صحبت هایی صورت گرفت که عدم قرار نگرفتن نام آن ها در میان اعزامی ها به خاطر حجاب رقبایشان بوده اما به نظر می رسد علت اصلی آن موضوع دیگری بوده است.

- پریا شهریاری رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس ، درخصوص آخرین وضعیت فوتبال ساحلی ایران اظهار کرد: مسابقات ساحلی آسیا که قرار بود آذرماه به میزبانی چین برگزار شود به فروردین 1400 موکول شد، البته قبل از این بازی ها ما مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا را در پیش داریم به همین جهت باید برای ارائه برنامه ها با کادر فنی جلسه ای تشکیل دهیم.

با توجه به بحث کرونا اردوهای تیم ملی هنوز شروع نشده اما خوشبختانه با همکاری سازمان لیگ مسابقات لیگ آغاز شده و کادر فنی منتظر هستند این بازی ها به اتمام برسد تا برنامه ها خود را در خصوص اردوهای تیم ملی برای آمادگی در مسابقات مقدماتی جهانی و همچنین بازی های ساحلی آسیا به کمیته فوتبال ساحلی ارائه کنند.

او در مورد این که گفته می شود تیم فوتبال ساحلی بانوان ایران به دلیل شرایط حجاب حریفان قرار نیست به بازی های ساحلی اعزام شود گفت: تصمیم گیری در خصوص بازی های ساحلی آسیا به عهده کمیته ملی المپیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعزام زنان فوتبال ساحلی به بازی های آسیایی به خاطر حجاب رقبا صحت دارد؟

عدم اعزام زنان فوتبال ساحلی به بازی های آسیایی به خاطر حجاب رقبا صحت دارد؟