مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 18:252020-09-01حوادث

شناسایی رد پلنگ در منطقه حفاظت شده قمصر - بَرزُک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، اللهیار دولتخواه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در پنج ماه گذشته 269 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان مورد پایش قرار گرفتند که 13 مورد به شکواییه منجر شده و تعداد رأی های صادر شده از سال گذشته تاکنون 21 مورد است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با وسعت 60 هزار هکتار، دارای تنوع گیاهی و جانوری بالایی است و از سال 89 جزو مناطق حفاظت شده کشور قرار گرفته است که 13 متخلف صید و شکار در این ارتباط دستگیر شدند.

وی همچنین به شناسایی رد پلنگ و صدای آن در منطقه حفاظت شده قمصر- برزک کاشان اشاره کرد و افزود: هنوز نتوانسته ایم این موضوع را مستندسازی کنیم زیرا گربه سانان و به ویژه پلنگ و یوزپلنگ از قدرت استار بالایی برخوردار هستند.

دولتخواه تأکید کرد: در تلاش هستیم با نصب دوربین های تله، نسبت به تصویربرداری و مستندسازی این مهم در منطقه اقدام کنیم.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته شاهد روزهای آلوده ای نبوده ایم، تشریح کرد: یکی از علت های آن استفاده کمتر شهروندان از خودرو در سطح شهر به ویژه در ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی رد پلنگ در منطقه حفاظت شده قمصر - بَرزُک

شناسایی رد پلنگ در منطقه حفاظت شده قمصر - بَرزُک