مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-01سياسي

خبر بد برای اراذل و اوباش در بویراحمد/آغاز گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاءامنیت اجتماعی در مرکز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان و هشدار به حاملان سلاح سرد و گرم، مجاز و غیرمجاز خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به افرادی که موجب ناامنی در مرکز استان می شوند، هشدار داد و تأکید کرد: به هیچ وجه حضور ناامن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می افتند را تحمل نمی کنیم.

سید علی ملک حسینی با اعلام اینکه، اجرای گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان برخورد با اراذل و اوباش می باشد، اظهار کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون دو مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی ابراز داشت :با تجربه ای که از 2 طرح قبلی حاصل شد، گام سوم با قدرت بیشتراجرایی می شود و در گام سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مرکز استان هشدار به حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بد برای اراذل و اوباش در بویراحمد/آغاز گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی

خبر بد برای اراذل و اوباش در بویراحمد/آغاز گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی