مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:502020-09-01سياسي

خانواده شهدا حجت های الهی برای نسل های مختلف هستند


وزیر ارشاد در جریان دیدار مجازی با خانواده شهیدان «ابراهیمی کارگران» و «یوسفی» از استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه خانواده شهدا حجت الهی برای نسل ها هستند، - وزیر ارشاد در جریان دیدار مجازی با خانواده شهیدان ابراهیمی کارگران و یوسفی از استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه خانواده شهدا حجت الهی برای نسل ها هستند، گفت: این استان با حضور رزمندگانی از ادیان و اقوام مختلف، نمایه ای از ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با تجلیل از خانواده شهیدان حمید ابراهیمی کارگران و رضا و اکبر یوسفی ، در آذربایجان غربی برگزار شد.

در این آیین که سه شنبه 11 شهریور برگزار شد، دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمدرضا سوقندی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در قالب ارتباط زنده تصویری حضور داشتند.

دکتر سید عباس صالحی در این آیین، طی سخنانی اظهار کرد: آذربایجان غربی از استان های موثر در هشت سال دفاع مقدس بود، این استان به اعتبار شرایطی که داشت به نحوی می توان گفت از همان ابتدای انقلاب اسلامی درگیر مسایل مختلف بود و شهداییرا تقدیم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا حجت های الهی برای نسل های مختلف هستند

خانواده شهدا حجت های الهی برای نسل های مختلف هستند