مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-01اقتصادي

پرداخت 97 میلیارد ریال بابت خرید حمایتی به زعفران کاران کاشمر


رییس اداره تعاون روستایی کاشمر گفت: تا کنون مبلغ 97 میلیارد ریال معادل 95 درصد بابت خرید حمایتی به زعفران کاران کاشمر پرداخت شده است.

- جواد قاسمی روز سه شنبه 11 شهریور ماه در نشست خبری بیان کرد: در سال 98 بنا به تصمیم وزارت جهادکشاورزی بر حمایت از زعفران‏کاران و جلوگیری از کاهش شدید قیمت محصول دسترنج زعفران کاران، تعاون روستایی شهرستان اقدام به خرید حمایتی زعفران به میزان 1154 کیلوگرم به ارزش 102 میلیارد ریال نمود که تاکنون مبلغ 97 میلیارد ریال معادل 95 درصد به کشاورزان پرداخت شده و تنها پنج درصد یعنی مبلغ 5 میلیارد ریال آن در حال پیگیری جهت پرداخت است.

وی اظهار کرد: اداره تعاون روستایی شهرستان با مأموریت هدایت و نظارت حقوقی، مالی و فنی بر شبکه تعاون روستایی فعالیت می نماید که این شبکه شامل یک اتحادیه و 22 شرکت تعاونی که از این تعداد 8 شرکت تعاونی روستایی، 9 شرکت تعاونی کشاورزی، 3 شرکت تعاونی تولید روستایی، یک شرکت تعاونی روستایی زنان سروش و یک نظام صنفی است.

رییس اداره تعاون روستایی کاشمر افزود: این اداره با هدف تأمین نهاده های کشاورزی و دامی و خریدهای حمایتی، توافقی و تضمینی محصولات کشاورزان را بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت جهادکشاورزی و سازمان تعاون روستایی ایران و تأمین کالاهای تنظیم بازار، یارانه ای و معیشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 97 میلیارد ریال بابت خرید حمایتی به زعفران کاران کاشمر

پرداخت 97 میلیارد ریال بابت خرید حمایتی به زعفران کاران کاشمر