مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-01سياسي

زنده نگهداشتن یاد و ادامه راه شهدا یعنی کار جهادی و خستگی ناپذیر برای رضای خدا


تولیت آستان قدس رضوی ادامه راه شهدا را رمز موفقیت و سربلندی کشور دانست و گفت: زنده نگهداشتن یاد و ادامه راه شهدا به معنای کار جهادی، خستگی ناپذیر و با جسارت برای رضای خداوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر محمود کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا و شهدای عاشورای حرم مطهر رضوی که صبح امروز در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهید کاوه و شهدای گرامی عاشورای سال 73 حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: ما باید در هر فرصتی تکریم و تعظیم یاد و فرهنگ شهدا را با برگزاری چنین مراسمی مغتنم بشماریم.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر این نکته که مراسم بزرگداشت شهدا، مراسم معمولی برای بیان خاطرات نیست، بیان کرد: فلسفه تشکیل این دست مجالس بزرگداشت و یادبود برای به فراموشی نسپردن فرهنگ شهدا، انتقال آن به نسل های بعد و همواره زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت در جامعه است.

وی افزود: یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا یعنی بیان اشکالات و رفع آن ها، آن روحیاتی که شهدای ما داشتند و این افتخارات را برای کشور آفریدند بیان کنیم و برای خود الگو قرار دهیم، این معنای تجلیل شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگهداشتن یاد و ادامه راه شهدا یعنی کار جهادی و خستگی ناپذیر برای رضای خدا

زنده نگهداشتن یاد و ادامه راه شهدا یعنی کار جهادی و خستگی ناپذیر برای رضای خدا