مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-01ورزشي

مالیات شرکت های فعال در آبادان به عمران منطقه کمک نمیکند


رییس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان آلایندگی رو تحمل میکنند اما سود مالیات واحدهای صنعتی شامل تهران میشود، درست نیست که پالایشگاه در این منطقه باشد اما به عمران شهر کمکی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، محمدرضا رضایی کوچی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی آبادان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: 11 محله بافت فرسوده در آبادان از امکانات رفاهی همچون محرومیت از بالا بودن آب های سطحی، فاقد شبکه فاضلاب، آسفالت، امکانات فرهنگی ورزشی و خدمات درمانی هستند که شناسایی شده اند.

وی افزود: باید در قالب ماده 5 و 6  منابعی مانند فاینانس داخلی با مشارکت دو بانک تامین شود و در مقابل دولت متعهد شود که اعتبار مالی تزریق شده را با سود توافقی برگرداند.

رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: برای بازسازی بافت فرسوده آبادان امروز با رییس ستاد بازآفرینی هماهنگی شد و قرار است وزارت راه و شهرسازی محلاتی که از امکانات رفاهی محروم را بررسی و کار اجرایی به زودی انجام شود.

رضایی بیان کرد:با توجه به اینکه طرح مطالعات بافت فرسوده آبادان به پایان رسیده باید این طرح در سطح استان و ملی مصوب شود و امید است به زودی اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات شرکت های فعال در آبادان به عمران منطقه کمک نمیکند

مالیات شرکت های فعال در آبادان به عمران منطقه کمک نمیکند