مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-01اقتصادي

سالن اجلاس اصفهان سال آینده به بهره برداری می رسد


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: چنانچه مذاکرات با بهره برداران مختلف به سرانجام برسد امیدواریم این پروژه ده ساله در سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید طرفه تابان عصر سه شنبه در نشست شصت و یکم سه شنبه با رسانه که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان عمران شهرداری اصفهان وظیفه خطیری در بخش تولیدی، اجرایی و خدمت رسانی در کلان شهر اصفهان برعهده دارد.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری اصفهان با عنوان بازوی توانمند شهرداری اصفهان وظیفه تولید مصالح استاندارد و بهره برداری از این مصالح را با دو کارخانه صفه در مجاورت آرامستان باغ رضوان و کارخانه شهروند در منطقه حبیب آباد در دستورکار دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به تولیدات آسفالت، بتون و نیوجرسی و سایر تولیدات تصریح کرد: در سال گذشته تولیدات در کارخانه های وابسته به سازمان عمران شهرداری اصفهان رکورد سنوات گذشته را شکست و به حجم تولید یک میلیون و 840 هزار تن دست یافتیم.

رشد 300 درصدی در تولید بتون و رشد 234 درصدی در تولید آسفالت وی با اشاره به رشد 300 درصدی در تولید بتون و رشد 234 درصدی در تولید آسفالت نسبت به سال 97، تصریح کرد: در مقایسه سال گذشته با سال 97 از نظر ریالی با رشد 350 درصد در امور عمرانی رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن اجلاس اصفهان سال آینده به بهره برداری می رسد

سالن اجلاس اصفهان سال آینده به بهره برداری می رسد