مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-01اجتماعي

متولی مدارس هیأت امنایی شوراهای آموزش و پرورش مناطق هستند


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی گفت: متولی مدارس هیأت امنایی، شوراهای آموزش و پرورش مناطق کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی آموزش و پرورش در سی وچهارمین اجلاس رؤسا و مدیران مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور، اظهار کرد: متولی و سیاست گذاری مدارس هیأت امنایی، شوراهای آموزش و پرورش مناطق کشور هستند مخصوصا در زیست بوم جدید این موضوع مورد تأکید است؛ مدارس هیأت امنایی، مدارس دولتی است که با شیوه هیأت امنایی اجرا می شود و تصویب برنامه، هزینه ها و کسب مجوز هیأت امنایی با شورای آموزش و پرورش مناطق است.

وی به فعالیت مدارس غیردولتی اشاره کرد و افزود: مدارس غیردولتی با فرمان حضرت امام(ره) که فرمودند مردم را در فرهنگ شرکت دهید، شکل گرفت و یکی از جلوه های بارز مشارکت مردم در آموزش و پرورش است.

زینی وند افزود: همراهی مدیران شهرستان ها تضمین کننده موفقیت مدارس است غیردولتی بنابراین تعامل و همراهی مدیران حتما لازم است و سه اصل حمایت، هدایت و نظارت را مدنظر داریم؛ در بحث حمایت،  صندوق حمایت از مدارس غیردولتی را راه اندازی کردیم که 200 میلیارد تومان پیش بینی شده و 25 درصد بیمه معلمان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی مدارس هیأت امنایی شوراهای آموزش و پرورش مناطق هستند

متولی مدارس هیأت امنایی شوراهای آموزش و پرورش مناطق هستند