مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-01پزشكي

افتتاح گام نخست خدمات «دوراپزشکی» در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب کشور


وزارت بهداشت با هدف کسب آمادگی لازم به منظور مقابله با موج سوم بحران در پاییز و زمستان، اقدام به راه اندازی آزمایشی اولین گام استقرار خدمات پزشکی از راه دور در برخی دانشگاه های منتخب خود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، همزمان با همه گیری جهانی کووید 19، غالب کشورهای پیشرفته دنیا بخش عمده ای از برنامه ارایه خدمات پزشکی خود را به منظور حداقل سازی تماس بین پزشک و بیمار، دور نگهداری بیماران از محیط های با آلودگی احتمالی، ایمن نگاه داری کادر سلامت و نیز فراهم سازی حداکثری دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی در همه نقاط کشور، وارد برنامه خدمات پزشکی از راه دور کرده و با پوشش بیمه ای بسیار متناسب و همراه با سرویس های نسخه الکترونیک و تحویل دارو، شرایطی سهل را برای همه بیماران نیازمند به این خدمات در کشور فراهم کردند.

وزارت بهداشت، با یادمان شهدای مدافع سلامت، در ادامه توسعه برنامه های کشوری مدیریت همه گیری کووید و با هدف کسب آمادگی لازم به منظور مقابله با موج سوم بحران در پاییز و زمستان 99، اقدام به راه اندازی آزمایشی اولین گام استقرار خدمات پزشکی از راه دور در برخی دانشگاه های منتخب خود می نماید.

وزارت بهداشت نیز با درک ضرورت این امر برای کشور و آماده سازی و ابلاغ اخیر ضوابط اجرایی اولیه، اولین گام های ورود به این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گام نخست خدمات «دوراپزشکی» در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب کشور

افتتاح گام نخست خدمات «دوراپزشکی» در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب کشور