مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-01اقتصادي

شناسایی 18 میلیون تن مس در سیستان و بلوچستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان گفت: کل ذخایر مس شناسایی شده در استان تاکنون بیش از 18 میلیون تن می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان گفت: کل ذخایر مس شناسایی شده در استان تاکنون بیش از 18 میلیون تن می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داود شهرکی دربازدید از معدن مس تمین خاش اظهارکرد: معدن مس تمین با سرمایه گذاری 48 میلیارد ریال و فراهم نمودن زمینه اشتغال برای 10 نفر، فعال می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان ادامه داد: این معدن در 140 کیلومتری جنوب شرق زاهدان قرار دارد و استخراج اسمی سالیانه از این معدن بر اساس پروانه بهره برداری میزان 1000 تن می باشد.

شهرکی در خصوص کارخانه صنایع معدنی این معدن نیز بیان کرد: کارخانه صنایع معدنی این معدن در بخش لادیز دهستان سیاه جنگل تمین و در محل روستای لهرمبا در زمینی به زیربنا 670 متر مربع به مساحت 20 هزار متر مربع و ایجاد اشتغال 15 نفر، با تولید محصول کنسانتره مس اکسیدی با ظرفیت 420 تن در سال در حال فعالیت می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: با اتمام طرح توسعه این واحدجهت بیش از 50 نفر شغل ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 18 میلیون تن مس در سیستان و بلوچستان

شناسایی 18 میلیون تن مس در سیستان و بلوچستان