مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-01سياسي

دادستان خاش: قاطعانه از حقوق شهروندان دفاع می کنیم


دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مقابله با متخلفان و ارتقای شاخص های رضایت مندی مردم به صورت جدی و قاطعانه از حقوق شهروندان دفاع می کنیم.

- فرهاد میر در نشست هم اندیشی با خبرنگاران خاش بیان کرد: تقویت روحیه مطالبه گری و شنیدن صدای مردم و پاسخگویی به انتقادات و شکایات مردمی از اولویت های مهم دستگاه قضایی است.

وی افزود: رفع مشکلات و دغدغه های مردم در جامعه از وظایف مهم مسوولان دستگاههای اجرایی بوده که در این راستا از مدیران و کارکنان ادارات و نهادها انتظار داریم به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

وی اظهار داشت: گام برداشتن برای حل مشکلات کوچک و تامین نیازهای اساسی مردم باید مورد توجه مسوولان باشد و اگر شاهد به وجود آمدن نارضایتی های اجتماعی باشیم با قوت به موضوعات ورود پیدا می کنیم و اجازه نمی دهیم در مسیر خدمت رسانی به مردم و اجرای عدالت در جامعه خلل وارد شود.

میر ادامه داد: پذیرفتنی نیست که مردم در شرایط دشوار و حساس کرونایی مشقت های فراوانی را متحمل شوند و از دسترسی خدمات آسان محروم بمانند.

دادستان خاش گفت: برخی موضوعات و مسائل کوچک نیازمند تدبیر و پیگیری و مداخله فوری بوده و اگر سهل انگاری صورت بگیرد، خسارت های جبران ناپذیری به مردم و جامعه وارد می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خاش: قاطعانه از حقوق شهروندان دفاع می کنیم

دادستان خاش: قاطعانه از حقوق شهروندان دفاع می کنیم