مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-01بين الملل

حمد بن جاسم: باید به حال وخیم جهان عرب گریست


نیاز به اینهمه گریه و زاری به دلیل فرود هواپیمای اسراییلی در ابوظبی نیست؛ زیرا مسأله مهم این است که آیا صلح عادلانه ای میان ملت فلسطین و اسراییلی ها وجود خواهد داشت که حق و حقوق دو طرف برای زندگی مسالمت آمیز را برآورده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر خارجه سابق قطر در سخنانی با اشاره به سفر هیئت مشترک آمریکا و اسراییل به ابوظبی، گفت که بایدبرای اوضاع وخیم جهان عرب گریه کرد.

به نوشته روزنامه فرامنطقهای القدس العربی، حمد بن جاسم آل ثانی، وزیر امور خارجه سابق قطر با انتشار پیامی در توییتر نسبت به تحولات کنونی جهان عرب در سایه عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در این باره نوشت: نیاز به اینهمه گریه و زاری به دلیل فرود هواپیمای اسراییلی در ابوظبی نیست؛ زیرا مسأله مهم این است که آیا صلح عادلانه‌ای میان ملت فلسطین و اسراییلی‌ها وجود خواهد داشت که حق و حقوق دو طرف برای زندگی مسالمت‌آمیز را برآورده کند.

حمد بن جاسم در ادامه در این باره افزود: اگر نیاز به گریه و زاری باشد باید به حال و وضعیت وخیم عربی گریه کرد که مدت کوتاهی نیست درگیر آن هستیم.

روز دوشنبه هیئتی اسراییلی به ریاست مییر بن شبات، رییس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و هیاتی آمریکایی به ریاست جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمد بن جاسم: باید به حال وخیم جهان عرب گریست

حمد بن جاسم: باید به حال وخیم جهان عرب گریست