مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-01اقتصادي

تورم ایجاد اشتغال را ناکام گذاشته است/ شستا در خراسان شمالی سرمایه گذاری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر صبح امروز در کارگروه استانی اشغال خراسان شمالی وضعیت درآمد سرانه خانوارهای استان را پایین اعلام و اظهار کرد: وزارت کار با توجه به وضعیت سرانه درآمدی استان باید تخصیص اعتبارات را به صورت عدالت محوری و عادلانه انجام دهد.

وی با انتقاد از ایجاد مهاجرت در روستاهای خراسان شمالی گفت: مشاغل کاذب و کارگری در استان ها و شهرهای دیگر باعث شده تا مهاجرت از روستاها ایجاد شود و جوانان از این محل های تولید در کشور خارج شده اند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس، درباره وضعیت اعتبارات اشتغال استان خاطرنشان کرد: این اعتبارات پاسخگوی نیز متقاضیان استان نیست زیرا طرح های مورد تأییدی در استان وجود دارد که تاکنون به آن ها تسهیلات داده نشده و باید از اعتبارات متمرکز به این طرح ها تخصیص تسهیلات انجام شود.

وی تورم را عاملی در راستای ناتمام ماندن پروژه های اشتغال و عدم ایجاد شغل بیان کرد و گفت: تسهیلات لازم برای واحدهای اشتغال به طور کامل پرداخت شده اما تورم سالانه در کشور مانع از تکمیل این طرح ها شده که باید برای تکمیل و ایجاد اشتغال پایدار تزریق اعتبار شود.

نماینده مردم بجنورد، رازوجرگلان، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم خطاب به هلدینگ های زیرمجموعه وزارت کار همچون شستا گفت: این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم ایجاد اشتغال را ناکام گذاشته است/ شستا در خراسان شمالی سرمایه گذاری کند

تورم ایجاد اشتغال را ناکام گذاشته است/ شستا در خراسان شمالی سرمایه گذاری کند