مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-01اقتصادي

پوشش بیمه ای 28 میلیون روستایی/ هزینه ویزیت روستاییان چقدر است؟


مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر حدود 28 میلیون نفر از جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمدرضا میرزایی مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت در خصوص آخرین وضعیت بیمه شدگان روستایی تحت پوشش ین سازمان توضیح داد: در حال حاضر حدود 28 میلیون نفر از جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند و درصد کمی از این افراد نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و به طور کلی می توان گفت خدمات بیمه سلامت برای روستاییان کامل است.

وی افزود: ما در روستاها حدود 4112 مرکز ارائه خدمات سلامت داریم که 7 هزار پزشک  عمومی و 2 هزار دندانپزشک در این مراکز خدمات ارائه می کنند و پزشکان خانواده ما سالانه 60 میلیون ویزیت را انجام می دهند همچنین ماماهای فعال در این مراکز سالانه 15 میلیون خدمت را ارائه می دهند و دندانپزشکان ما نیز به طور سالانه 5 میلیون ویزیت دندانپزشکی دارند.

میرزایی با بیان اینکه ارائه خدمات سطح یک در روستاها پوشش کامل دارد، گفت: این مراکز خدمات سلامت از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر به روستاییان خدمت ارائه می دهند و در ایام تعطیل نیز مردم می توانند با مراجعه به مراکز معین و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سلامت خدمات دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای 28 میلیون روستایی/ هزینه ویزیت روستاییان چقدر است؟

پوشش بیمه ای 28 میلیون روستایی/ هزینه ویزیت روستاییان چقدر است؟