مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-01سياسي

اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج


دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی ملک حسینی افزود: به هیچ وجه حضور نا امن کننده افرادی را که سلاح سرد و گرم حمل کرده و به صورت هیجانی در شهر به جان همدیگر می افتند را تحمل نمی کنیم.

وی اهداف اجرای گام سوم طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان مرکز استان را برخورد با اراذل و اوباش دانست و تصریح کرد: مردم خواستار امنیت بوده و ما دنبال امنیت پایدار هستیم.

ملک حسینی گفت: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش، تاکنون دو مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته و با تجربه ای که از 2 طرح قبلی حاصل شد، گام سوم اجرایی گردید.

دادستان مرکز استان از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: در این طرح که با حضور نیروی همیشه بیدار انتظامی و معاون محترم دادستان انجام شد 12 نفر از افرادی که مبادرت به حمل سلاح سرد می نمودند، دستگیر و ضمن ضبط سلاح های آنها، این افراد جهت بررسی سوابق و احیاناً وجود پرونده های در دست اقدام به بازداشتگاه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

اجرای مرحله سوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج