مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-01اجتماعي

2700 زوج اصفهانی در صف انتظار برای اخذ فرزندخوانده


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بر اساس معیارها و ارزیابی های انجام شده بالغ بر 2 هزار و 700 زوج واجد شرایط فرزندخواندگی هم به صورت دائم و هم «امین موقت» هستند.

- اصفهان-معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بر اساس معیارها و ارزیابی های انجام شده بالغ بر 2 هزار و 700 زوج واجد شرایط فرزندخواندگی هم به صورت دائم و هم امین موقت هستند.

مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق دستور قضایی، حضانت کودکانی که از سرپرست و یا سرپرست مؤثر محروم هستند به سازمان بهزیستی واگذار می شود، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان اصفهان این کودکان را به مراکز شبه خانواده و یا خانه های کودک و نوجوان که به صورت شبانه روزی اداره می شود، می سپارد تا آموزش های لازم را ببینند.

وی افزود: مراکز شبه خانواده به صورت انبوه اداره نمی شوند بلکه تعداد محدود هشت الی 12 کودک یا نوجوان در این مراکز اقامت دارند.

490 کودک در مراکز شبه خانواده اصفهان اقامت دارند معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اعلام اینکه 490 کودک و نوجوان در 39 خانه کودک و نوجوان در استان اصفهان نگهداری می شوند، تصریح کرد: نیمی از این کودکان را پسران و نیمی دیگر را دختران تشکیل می دهند و در رده های سنی مختلف از سه سال به بالا در این مراکز شبه خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 زوج اصفهانی در صف انتظار برای اخذ فرزندخوانده

2700 زوج اصفهانی در صف انتظار برای اخذ فرزندخوانده