مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-01دانش

برگزاری دوره مجازی «یـادگـیـری مـاشـیـن»


انجمن علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با همکاری سازمان علمی ـ دانشجویی مهندسی برق کشور دوره آموزش مجازی «یادگیری ماشین» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با همکاری سازمان علمی ـ دانشجویی مهندسی برق کشور دوره آموزش مجازی یادگیری ماشین را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، یادگیری ماشین شاخه ای از علوم کامپیوتر است که بدون انجام برنامه نویسی صریح، به کامپیوتر توانایی یادگیری می بخشد.

یادگیری ماشین در کارهای محاسباتی که طراحی و برنامه نویسی الگوریتم های صریح با عملکرد مناسب در آن ها سخت یا نشدنی است، استفاده می شود؛ برخی کاربردها عبارت اند از فیلترینگ ایمیل، شناسایی مزاحم های اینترنتی یا بدافزارهای داخلی که قصد ایجاد رخنه اطلاعاتی دارند، نویسه خوان نوری (OCR)، یادگیری رتبه بندی و بینایی ماشین.

همچنین یادگیری ماشین ارتباط نزدیکی با آمار محاسباتی دارد (و اغلب با آن همپوشانی دارد)، تمرکز این شاخه نیز پیش بینی کردن توسط رایانه است و پیوند محمکی با بهینه سازی ریاضی دارد، که آن هم روش ها، تئوری ها و کاربردهایی را وارد میدان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مجازی «یـادگـیـری مـاشـیـن»

برگزاری دوره مجازی «یـادگـیـری مـاشـیـن»