مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-01سياسي

جین بیک اف: حفظ استقلال و تمامیت ارضی وظیفه هر شهروند قرقیز است


رییس جمهور قرقیزستان در سخنانی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد استقلال این کشور، حفاظت از استقلال، اتحاد مردم و تمامیت ارضی را وظیفه هر شهروند این کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سورانبای جین بیک اف رییس جمهور قرقیزستان در مراسمی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد استقلال این کشور در میدان مرکزی آلاتاو شهر بیشکک، شرکت و سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک مردم قرقیزستان به مناسبت این جشن، استقلال را مقدس ترین ارزش و بالاترین افتخار عنوان و حفاظت از استقلال، وحدت مردم و یکپارچگی این کشور را وظیفه هر شهروند خواند.

جین بیک اف افزود: امسال از بیست و نهمین سالگرد کشور در شرایط شیوع یک عفونت همه گیر تجلیل می شود و به این خاطر برنامه های جشنی که از قبل برنامه ریزی شده بودند، برگزار نشدند.

وی گفت: اما استقلال جشنی است که در قلب هر شهروند قرقیزستان، انسان های آزاده که در یک کشور آزاد به سر می برند، نهفته است و ما با احساس افتخار  روز استقلال کشورمان را گرامی می داریم.

رییس جمهور قرقیزستان تصریح کرد: ویروس همه گیر کرونا که تمام جهان را تحت تاثیر قرار داده به یک آزمایش بزرگی برای کشور ما تبدیل یافته و اگرچه روزهای سختی را پشت سر کردیم، اما تسلیم و روح شکسته نشدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جین بیک اف: حفظ استقلال و تمامیت ارضی وظیفه هر شهروند قرقیز است

جین بیک اف: حفظ استقلال و تمامیت ارضی وظیفه هر شهروند قرقیز است