مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-01اقتصادي

اعتبارات پاسخگوی نیاز متقاضیان طرح های اشتغال نیست


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: اعتبارات پاسخگوی نیاز متقاضیان طرح های اشتغال نیست و بسیاری از طرح ها حتی به تأیید کار گروه رسیده و مصوب بانک است اما در انتظار تسهیلات مانده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد پاکمهر صبح امروز در نشست کارگروه اقتصادی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت کار با توجه به سرانه پایین درآمد خانوارها باید نگاه ویژه ای برای رشد و توسعه اشتغال های پایدار داشته باشد.

رییس مجمع نمایندگان مجلس خراسان شمالی با تاکید بر لزوم عدالت محوری در وزارت کار گفت: سرانه درآمد خانوار باید به نسبت جمعیت در نظر گرفته شود تا عدالت برقرار شود در غیر این صورت مسیر درستی طی نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از روستاها خالی از سکنه است، افزود: بسیاری از جوانان روستاها برای شغل های کاذب و کارگری از روستا به مراکز استان ها و تهران مهاجرت کرده اند که آسیب های فراوانی را در پی دارد.

پاکمهر حضور این جوانان در روستاها را عامل رشد تولید دانست و بیان داشت: متأسفانه با تعلل های فراوان در این حوزه اکنون دیرهنگام شده است.

نماینده 5 شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتبارات پاسخگوی نیاز متقاضیان طرح های اشتغال نیست و بسیاری از طرح ها حتی به تأیید کار گروه رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پاسخگوی نیاز متقاضیان طرح های اشتغال نیست

اعتبارات پاسخگوی نیاز متقاضیان طرح های اشتغال نیست