مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-01ورزشي

5 انتصاب در ورزش های رزمی قم


رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم از پنج انتصاب در این هیأت ورزشی و برگزاری دوره تئوری درجه سه مربیگری رزمی در قم خبر داد.

- علی یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رزمی در قم هم علاقمندان و هم قهرمانان زیادی دارد و هیأت انجمن های ورزش های رزمی در کمیته های مختلف هیأت با بهره گیری از افراد با تجربه و با دانش سعی در ارائه بهترین خدمات به مخاطبان پرتعداد خود و تداوم حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت رزمی است.

وی با اشاره به پنج انتصاب در این هیأت ورزشی، اضافه کرد: در این انتصاب ها سعید الله دادی مسئول کمیته بازرسی هیات شد و بنا به پیشنهاد نایب رییس هیات، خانم دکتر سلطانی به عنوان مسئول کمیته بازرسی بخش بانوان و خانم داورپناه به عنوان مسوول کمیته تحقیق و پژوهش بانوان هیات انجمن های ورزش های رزمی استان قم مسوولیت گرفتند.

رییس هیأت انجمن های ورزش های رزمی استان قم افزود: همچنین استاد سیدحسین موسوی به عنوان مسئول کمیته تحقیق و پژوهش هیات و استاد مجید گایینی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی هیات فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه از برنامه ریزی این هیأت برای برگزاری دوره تئوری درجه سه مربیگری خبر داد و ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس های حضوری، تلاش اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 انتصاب در ورزش های رزمی قم

5 انتصاب در ورزش های رزمی قم