مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-01بين الملل

ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم


یکی از نامزدهای مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتقاد از دولت فعلی این کشور عنوان داشت که مردم در کشوری که «دونالد ترامپ» آن را هدایت می کند ایمن نیستند.

- یکی از نامزدهای مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتقاد از دولت فعلی این کشور عنوان داشت که مردم در کشوری که دونالد ترامپ آن را هدایت می کند ایمن نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، سناتور امی کلوبوچار با اشاره به نحوه برخور پلیس آمریکا با اعتراضات ضد نژادپرستی و سرکوب گسترده این اعترضات گفت: سرکوب معترضان ضد نژادپرستی فقط در یک مکان اتفاق نمی افتد بلکه در سرتاسر کشور در حال وقوع است و این سرکوب ها زیر نظر دونالد ترامپ انجام می شود.

ما در آمریکای دونالد ترامپ ایمن نیستیم و میزان جرم و جنایات نیز افزایش یافته است.

ترامپ اعلام کرده که قصد دارد به ایالت ویسکانسین که ظرف یک هفته اخیر و بعد از شلیک پلیس به سمت یک جوان سیاهپوست صحنه اعتراضات گسترده شده سفر کند و همین امر با واکنش های انتقادی زیادی مواجه شده است.

بر اساس اعلام کاخ سفید، سفر ترامپ قرار است روز سه شنبه انجام شود و در این سفر وی با ماموران پلیس و ماموران اجرای قانون دیدار کرده و خسارات وارد شده از اعتراضات را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم

ما در آمریکای ترامپ ایمن نیستیم