مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:002020-09-01بين الملل

توافق با امارات شامل دستیابی ابوظبی به جنگنده های اف 35 نیست


نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق تل آویو با ابوظبی شامل دستیابی امارات به جنگنده های اف 35 نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از النشره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: توافقنامه عادی سازی روابط با امارات شامل دستیابی این کشور به جنگنده های اف 35 آمریکا نمی شود.

وی در عین حال در بخش دیگر سخنان خود درخصوص توافقنامه عادی سازی روابط با امارات گفت که از هیئت اسراییلی که هم اکنون در امارات بسر می برد خواسته است به زودی و به طور رسمی، طرفین اماراتی و اسراییلی در واشنگتن توافق سازش امضا کنند.

نتانیاهو افزود: هیئت اسراییلی در امارات برای امضای چندین توافقنامه با ابوظبی تلاش می کند و این توافقنامه ها در راستای همکاری اقتصادی است.

نخست وزیر با بیان اینکه با شماری از مقامات جهان اسلام دیدار خواهد کرد، افزود: کشورهای عربی ناگزیر به صلح با اسراییل خواهند شد.

اظهارات نتانیاهو در حالی بیان می شود که تل آویو و ابوظبی اخیراً طی توافقی عادی سازی روابط با یکدیگر را که طی سالهای گذشته به صورت پنهانی بود، علنی کردند.

روز گذشته نیز نخستین پرواز مستقیم از تل آویو به امارات صورت گرفت اما با این حال رژیم صهیونیستی همچنان خواهان حفظ برتری نظامی در منطقه است بنابراین با فروش جنگنده های اف 35 به امارات مخالف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با امارات شامل دستیابی ابوظبی به جنگنده های اف 35 نیست

توافق با امارات شامل دستیابی ابوظبی به جنگنده های اف 35 نیست