مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-01سياسي

گلزار شهدای کرمان به مرکز فرهنگی بزرگ کشور تبدیل خواهد شد


گلزار شهدای کرمان ظرفیت خیلی بالایی دارد و در آینده مرکز فرهنگی بزرگی در کشور خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: گلزار شهدای کرمان ظرفیت خیلی بالایی دارد و در آینده مرکز فرهنگی بزرگی در کشور خواهد شد.

سردار محمدرضا حسنی سعدی صبح امروز 11 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گلزار شهدای کرمان 1024 شهید آرمیده که بیش از 400 نفر از این شهداء پاسدار کادر بوده اند.

وی افزود: یکی از دوستان تعریف کرد که در زمان جنگ هر زمان کار با مشکل مواجه می شد، حاج قاسم سلیمانی می رفت و شهید علی ماهانی را پیدا می کرد و به او می گفت برای من روضه حضرت زهرا سلام الله علیها بخوان و شهید ماهانی روضه می خواند و حاج قاسم دو زانو روی زمین می نشست و گریه می کرد.

حسنی سعدی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی می گفت علی آقا ماهانی مستجاب الدعوه است ، تصریح کرد: گلزار شهدای کرمان چنین جایی است و انسان های بزرگی در این مکان به خاک سپرده شده اند و اگر استان های دیگر این افراد را داشتند خیلی بیش از ما کار و تبلیغ می کردند و باید این شهداء را معرفی کنیم.

مدیر گلزار شهدای کرمان بیان کرد: 47 نفر از شهدای گلزار شهدای کرمان از سادات، 11 نفر روحانی و طلبه، سه نفر خلبان، 16 نفر معلم، 126 نفر دانش آموز، 62 نفر شهدای نیروی انتظامی و بیش از 160 نفر شهدای غدیر، 13 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای کرمان به مرکز فرهنگی بزرگ کشور تبدیل خواهد شد

گلزار شهدای کرمان به مرکز فرهنگی بزرگ کشور تبدیل خواهد شد