مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-01دانش

دانشگاه ها آمادگی آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه را داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها طی شش ماه گذشته مجموعه ای از فعالیت های آموزشی به شکل مجازی را به شکل کاملا فشرده انجام دادند و زیرساخت یادگیری الکترونیکی در این مراکز بسیار افزایش یافته است؛ - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: همه دانشگاه ها از 15 شهریورماه که ترم جدید شروع می شود، آمادگی داشته باشند که دروس خود را با محوریت آموزش الکترونیکی آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه ها طی شش ماه گذشته مجموعه ای از فعالیت های آموزشی به شکل مجازی را به شکل کاملا فشرده انجام دادند و زیرساخت یادگیری الکترونیکی در این مراکز بسیار افزایش یافته است؛ بنابراین امیدوار هستیم با کسب تجربه از فعالیت های چند ماه گذشته بتوانیم ترم آینده را با آمادگی بیشتری شروع کنیم.

وی تصریح کرد: در ماه های گذشته به منظور آموزش و ترویج فرهنگ سازی در حوزه آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها صد ها سند، جزوه آموزشی و فیلم آموزشی در دسترس علاقمندان، استادان و دانشجویان قرار گرفته است.

ضمن اینکه چندین نشست تخصصی و همایش های علمی، فنی و کاربردی در این زمینه برگزار نمودیم که مجموعه این فعالیت ها فضا را برای برگزاری آموزش مجازی در ترم آینده فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها آمادگی آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه را داشته باشند

دانشگاه ها آمادگی آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه را داشته باشند