مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:352020-08-31سياسي

از ساخت مستندی درباره فعالیت های انجمن تا برگزاری کارگاه های آموزشی


دبیر انجمن علمی روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی درباره برخی فعالیت های این انجمن در روزهای شیوع کرونا توضیحاتی داد.

- دبیر انجمن علمی روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی درباره برخی فعالیت های این انجمن در روزهای شیوع کرونا توضیحاتی داد.

علی قلی زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان این که انجمن علمی روزنامه نگاری برنامه های مفصلی برای اسفندماه داشت که با شیوع کرونا متوقف شد درباره دیگر فعالیت های این انجمن گفت: یکی از فعالیت های ما در ایام شیوع کرونا ترجمه ویدئویی از خبرگزاری دوویچه وله با موضوع شیوه مقابله با اخبار جعلی در دوران کرونا بود.

وی افزود: در دوران شیوع کرونا، سه موشن گرافی ساختیم که در همکاری با انجمن های علمی دیگر بود.

در واقع انجمن های علمی دانشگاه برنامه هایی داشتند که بخش رسانه ای این برنامه ها را انجمن علمی روزنامه نگاری برعهده داشت.

بخش رسانه ای برنامه ماراتن علمی کووید-19 هم که واحد انجمن های علمی دانشگاه با همکاری انجمن های علمی مختلف برنامه ریزی کرده بود، برعهده انجمن علمی روزنامه نگاری بود.

این دانشجوی روزنامه نگاری، با بیان این که اعضای انجمن علمی این رشته در حال ساخت مستندی از یک سال فعالیت های انجمن علمی روزنامه نگاری هستند، گفت: این مستند قرار است هم گزارشی از عملکرد انجمن باشد و هم پستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت مستندی درباره فعالیت های انجمن تا برگزاری کارگاه های آموزشی

از ساخت مستندی درباره فعالیت های انجمن تا برگزاری کارگاه های آموزشی