مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:152020-08-31سياسي

مردم اجازه ندادند رسانه های معاند عزای حسینی را به انحراف ببرند


یک فعال رسانه ای به هشیاری ملت ایران خاصه در فضای مجازی و خنثی سازی توطئه ی رسانه های معاند، اشاره کرد و گفت: مردم اجازه ندادند رسانه های بیگانه عزاداری آن ها را دچار خدشه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، حمیدرضا ترقی فعال رسانه، در برنامه رویداد رادیو گفت وگو، با اشاره به تلاش رسانه ای عده ای در داخل و خارج برای کمرنگ نمودن عزاداری های دهه اول محرم اظهار داشت: عزاداری اصولی و صحیح که اسلام ناب آن را ترویج می کند و در رسانه ملی مورد اشاره است، با قمه زنی و رفتارهای خلاف عرغ و معیار ارزشی ارتباط ندارد.

وی با اشاره اینکه رسانه های داخلی عمق بخشیدن به شناخت اهداف امام حسین(ع) را یادآور شدند، افزود: مردم ما کاملا متوجه جریانات رسانه ای منحرف هستند که حرکت امام حسین(ع) را تحریف می کند.

ترقی ادامه داد: این رسانه ها حرکت پر مفهوم امام را به حرکتی موهن تبدیل می سازند تا مردم را از اسلام زده کنند.

وی خاطرنشان کرد: شیعه انگلیسی و اسلام امریکایی که در صدر اخبار رسانه های معاند بود، عدم برگزاری مراسم اصلی و صحیح عزاداری امام حسین(ع) را همراه با وهن اسلام دنبال کردند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: همانطور که ضد انقلاب در رسانه های فارسی زبان درپی کمرنگ کردن شور و تفکر حسینی در جوامع اسلامی است، سعی دارد با تحریف این عزاداری، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه ندادند رسانه های معاند عزای حسینی را به انحراف ببرند

مردم اجازه ندادند رسانه های معاند عزای حسینی را به انحراف ببرند