مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 20:102020-08-31ورزشي

وضعیت قرمز برای فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر


تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر که نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند حالا در گروه بازنده ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر پس از نتایج ضعیف این تیم در مرحله اول و دوم لیگ برتر نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند و حالا در گروه بازنده ها به دنبال دفاع از سهمیه لیگ برتری خود است.

شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان به همراه دریانوردان بوشهر، منطقه آزاد چابهار و ایفا اردکان مسابقات خود را از 19 شهریور به صورت مجتمع برای تعیین دو تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول ساحلی در شهر یزد به میزبانی ایفا اردکان برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر نماینده استان گیلان در گروه اول رقابت های لیگ برتر با تیم های فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بندرعباس و منطقه آزاد چابهار هم گروه بود.

این مسابقات به صورت رفت وبرگشت برگزار شد که در پایان رقابت های مرحله اول این گروه، تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر گیلان با مجموع 6 امتیاز در رتبه سوم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم این رقابت ها بازماند.

دیدارهای رفت این گروه در بندرانزلی و بازی های برگشت نیز در بوشهر برگزار شد که سرانجام، تیم های پارس جنوبی بوشهر با 18 و شهرداری بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز برای فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر

وضعیت قرمز برای فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر