مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 18:552020-08-31اقتصادي

تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به منظور اجرای 324 طرح هادی در هفته دولت خبر داد.

- سیدمحمد حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امسال در هفته دولت عملیات اجرایی 324 پروژه طرح هادی با اعتبار 81 میلیارد تومان در 225 روستای استان گلستان کلید خواهد خورد و 40 هزار خانوار از مزایای این پروژه ها برخوردار می شوند.

وی مهمترین پروژه های عمرانی را در حوزه ایمن سازی روستا همچنین اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی برشمرد و تصریح کرد: عملیات آسفالت و جمع آوری آب های سطحی از جمله پروژه های عمرانی است که در سطح روستاهای استان آغاز می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به لزوم بسترسازی پیشرفت و توسعه در روستاهای استان گفت: گلستان به عنوان دومین استان پرجمعیت روستایی در کشور شناخته می شود که به مدد این ظرفیت و ارتقاء امکانات روستا می توان زمینه ماندگاری مردم را در جوامع روستایی فراهم کرد.

حسینی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های هادی روستایی ابراز کرد: ارتقاء سطح زندگی مردم، ایجاد توازن در بهره مندی امکانات روستایی و شهری، کمک به ساخت وساز همچنین مقاوم سازی اماکن و واحدهای روستایی، عمران و آبادانی از مزایای اجرای طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی

تجدید حیات 225 روستای گلستان با پمپاژ 810 میلیارد ریال اعتبار عمرانی