مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 16:002020-08-31فرهنگي

زبان اردو به ویکی ادبیات افزوده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز جلالی در برنامه گفتگوی فرهنگی رادیو گفتگو بیان داشت: با ادغام موسسات معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - مدیر دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به برنامه های این دفتر مثل برگزاری جوایز ادبی، پایگاه نقد شعر و نقد داستان، برگزاری کارگاه های آموزشی و انجمن های ادبی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهروز جلالی در برنامه گفتگوی فرهنگی رادیو گفتگو بیان داشت: با ادغام موسسات معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان که مسئولیت اجرای جوایز ادبی دولت را برعهده داشت به کار خود پایان داد و از این پس مسئولیت های این بنیاد در دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی پیگیری می شود.

وی به مسئولیت های این دفتر اشاره کرد و گفت: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان پیش از این به عنوان بازوی اجرایی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل می کرد و برنامه های موظفی از جمله جوایز ادبی (جلال ال احمد در حوزه داستان؛ شعر فجر و جایزه پروین اعتصامی که شعر و داستان و.

ویژه بانوان بود)؛ برگزاری نشست های آمورشی شعر و داستان و دیگر برنامه ها را عهده دار بود و پایگاه های نقد شعر و داستان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان اردو به ویکی ادبیات افزوده می شود

زبان اردو به ویکی ادبیات افزوده می شود