مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 14:402020-08-31حوادث

انهدام باند سارقان تجهیزات شرکت برق شرق تهران


سرهنگ کنجوریان از دستگیری یک سارق و 2 مالخر تجهیزات شرکت برق و کشف 98 دستگاه کنتور برق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و نهم مرداد ماه گزارشی از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر دپوی تعداد زیادی دستگاه کنتور شرکت برق در خانه‌ای اعلام شد و سریعا ماموران گشت کلانتری 132 نبرد به موقعیت اعزام و موفق به دستگیری 2 نفر به نام‌های سهیل و سیامک و کشف 98 دستگاه کنتور برق شدند.

این مقام انتظامی افزود: با انتقال متهمان به کلانتری پرونده اولیه تشکیل و با دستور مقام قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی و دستگیری سایر ایادی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: با وصول پرونده و ارجاع آن به دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه ششم پلیس آگاهی، کارآگاهان بازجویی از متهمان را آغاز و حسب ادله موجود هر دو متهم به خرید کنتور‌های شرکت برق از شخصی به نام مجید اعتراف کردند و اظهار داشتند بابت هر دستگاه مبلغ 70 تا 80 میلیون ریال را به مجید پرداخته اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و معرفی مجید به عنوان فروشنده و سارق، کارآگاهان با پی جویی دقیق و بهره گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم، موفق به شناسایی سارق شدند و در عملیاتی منسجم و غافلگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان تجهیزات شرکت برق شرق تهران

انهدام باند سارقان تجهیزات شرکت برق شرق تهران