مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 14:152020-08-31اقتصادي

راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام کارگروه امور زیربنایی سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام های کارگروه امور زیربنایی این استان، روند دریافت پاسخ استعلام ها را تسهیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضع ساماندهی فرآیند استعلامات کارگروه امور زیربنایی استان سمنان اظهار کرد: تولید و راه اندازی سامانه الکترونیکی مختص ساماندهی فرآیندهای کارگروه امور زیربنایی استان، روند دریافت پاسخ استعلام ها را تسهیل و در اخذ پاسخ تسریع ایجاد می کند.

وی افزود: راه اندازی سامانه الکترونیکی ساماندهی فرآیند استعلام ها در کارگروه امور زیربنایی استان با توجه به حجم اقدامات و تبادل اطلاعات در این حوزه، امری ضروری و الزام آور است و تمامی حمایت ها ازجمله پشتیبانی منابع مالی، توسعه و نگهداری، تولید محتوا، آموزش کاربران و سایر موارد در مسیر تولید نرم افزار باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مسیر راه اندازی این سامانه بحث مباحث و مسائل حقوقی در خصوص پاسخ استعلام ها نیز وجود دارد، تأکید کرد: متولیان امر باید به مجوزهای قانونی و حقوقی این حوزه بر بستر خدمات الکترونیک نیز توجه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام کارگروه امور زیربنایی سمنان

راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلام کارگروه امور زیربنایی سمنان