مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 12:352020-08-31بين الملل

ترامپ علی رغم هشدار مقامات محلی به شهر «کنوشا» می رود


رییس جمهور آمریکا بدون اعتنا به هشدارهای مقامات محلی ایالت ویسکانسین اعلام کرد روز سه شنبه در شهر کنوشا واقع در این ایالت با نیروهای سرکوب معترضان دیدار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علی رغم هشدارهای مقامات محلی، اعلام کرد به شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین سفر خواهد کرد.

ترامپ روز دوشنبه در پیامی توییتری نوشت: اگر اصرار نمی کردم که گارد ملی فعال شود و به کنوشا در ویسکانسین برود، اکنون کنوشایی وجود نداشت و شمار زیادی کشته و زخمی شده بودند .

رییس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: می خواهم از نیروهای مجری قانون و گارد ملی تشکر کنم.

روز سه شنبه شما را خواهم دید! ترامپ در حالی این اظهارات را بیان کرد که   تونی ایوِرز فرماندار ایالت ویسکانسین روز یکشنبه درباره تصمیم او برای سفر به شهر کنوشا در میانه موج اعتراضات ضد نژادپرستی و خشونت پلیس ابراز نگرانی کرد و از ترامپ خواست در برنامه سفر خود تجدیدنظر کند.

پیش از آن هم ماندلا بارنز معاون فرماندار ویسکانسین به سی ان ان گفته بود سفر ترامپ به کنوشا در زمان کنونی مفید نخواهد بود و قطعاً به آن نیازی نیست.

از سوی دیگر  جان آنتارامیان شهردار شهر کنوشا آمریکا روز یکشنبه گفت:  به طور واقع بینانه و از دیدگاه ما، ترجیح ما این است که او (ترامپ) در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ علی رغم هشدار مقامات محلی به شهر «کنوشا» می رود

ترامپ علی رغم هشدار مقامات محلی به شهر «کنوشا» می رود