مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-31سياسي

از یکه تازی هشتگ «ما ملت امام حسینیم» تا خانه ها و کوچه هایی که حسینیه شدند


تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برای توقف ویروس منحوس کرونا سبب شد تا سناریوی ترویج مکتب حسینی به گونه دیگری رقم بخورد از یکه تازی هشتگ های «ما ملت امام حسینیم» و «حب الحسین یجمعنا» در شبکه های اجتماعی تا خانه ها و کوچه هایی که حسینیه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ماه محرم امسال برای عزاداران حسینی خیلی متفاوت از سال های گذشته آغاز شد، محرمی که در آن جای خالی سردار مقاومت شهید سرافراز حاج ما ملت امام حسینیم را ترند توییتر فارسی کردند تا به دشمنان جهان این جمله عبرت آموز امام راحل را یادآوری کنند بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود .

یکه تازی هشتگ های ما ملت امام حسینیم و حب الحسین یجمعنا در شبکه های اجتماعی از جمله سناریوهایی بود که بخشی از دلدادگی عزاداران حسینی به مکتب عاشورا را در جبهه مجازی به رخ جهان کشید، در این میان کوچه ها و خانه هایی که حسینیه شدند تا مکتب حسینی زنده تر از قبل باشد در جای خود دیدنی و روایت های آن بسیار شنیدنی بود.

سایه شوم ویروس منحوس کرونا بر عزاداری محرم امسال گرچه سنگین بود اما جلوه دیگری از شور و شعور حسینی سوگواران سیدالشهدا (ع) را به نمایش گذاشت تا ثابت کند چراغ مکتب هدایت هرگز خاموش نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یکه تازی هشتگ «ما ملت امام حسینیم» تا خانه ها و کوچه هایی که حسینیه شدند

از یکه تازی هشتگ «ما ملت امام حسینیم» تا خانه ها و کوچه هایی که حسینیه شدند