مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-31سياسي

خبرهای جدید از انتخابات خانه تئاتر و ثبت انجمن ها


انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر بعد از ثبت همه انجمن های صنفی و با اساسنامه جدید و ساختار تازه صنفی و کانونی با رعایت پروتکل های مربوط به کرونا تا چند ماه آینده برگزار خواهد شد.

- انتخابات هیات مدیره خانه تئاتر بعد از ثبت همه انجمن های صنفی و با اساسنامه جدید و ساختار تازه صنفی و کانونی با رعایت پروتکل های مربوط به کرونا تا چند ماه آینده برگزار خواهد شد.

هیات مدیره خانه تئاتر در بیانیه ای اعلام کرده است: هیأت مدیره خانه تئاتر پس از اجماع چند جلسه ای و استعلام از وزارت کار، وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری مجمع عمومی و تغییر نحوه رأی گیری با یادآوری چند نکته و با استناد اسناد مطرح شده کشوری به جمع بندی نهایی رسید.

مؤکداً و به پشتوانه قوانین و فرامین بالادستی، برگزاری هرگونه اجتماع یا مجمع با تعداد زیاد اعضا در شرایط فعلی ممنوع است.

در این باره ایرج راد - رییس هیات مدیره خانه تئاتر - در پاسخ به اینکه تاخیر در برگزاری انتخابات (که تا قبل از اردیبهشت باید انجام می شد) تا چه زمانی طول می کشد و چرا در این شرایط خاص همانند خانه سینما، انتخابات خانه تئاتر برگزار نمی شود؟ به ایسنا بیان کرد: اساسنامه خانه تئاتر با اساسنامه خانه سینما تفاوت دارد و برخلاف خانه سینما در مجمع خانه تئاتر باید همه اعضا حضور داشته باشند و برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای جدید از انتخابات خانه تئاتر و ثبت انجمن ها

خبرهای جدید از انتخابات خانه تئاتر و ثبت انجمن ها