مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 11:052020-08-31اقتصادي

اگر برنامه دقیقی برای کشاورزی نوشته شود چاههای نفت بسته می ماند


کشاورزی بخش بسیار جذابی است که اگر برنامه های دقیقی برای استفاده از آن نوشته شود می توان با عواید آن درب چاه های نفت را برای همیشه بست.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت جهاد کشاورزی ، کاظم خاوازی با اشاره به جذابیت های بخش کشاورزی، افزود: رصد مسائل کشور حاکی از دستگیری بخش کشاورزی در زمان تنگنا و فشارهای ناخواسته است و بخش زیادی از موضوع اقتصاد بدون نفت شاید از طریق این بخش قابل تحقق باشد.

وی بیان داشت: با این وجود، بخش کشاورزی در سال های گذشته مغفول مانده و متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل ها به آن توجه نشده است، در حالی که توجه ویژه به آن می تواند تضمین کننده آینده همه فرزندان این رمز و بوم باشد.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت در جهان، هیچ کشوری به اندازه ایران پتانسیل آبزی پروری ندارد، همچنین سرزمین های ناشناخته ای مثل استان سیستان و بلوچستان داریم که می تواند قطب تولید میوه های گرمسیری باشد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی مظلوم واقع شده، به بخش صنعت اشاره کرد و گفت: اگر همان قدر که به صنعت خودروسازی داخلی توجه شده بود به ظرفیت های تولید ادوات و ماشین آلات مورد نیاز بخش کشاورزی توجه می شد، می توانستیم در تولید محصولات، همچنین بهره وری آب ارتقای فوق العاده ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر برنامه دقیقی برای کشاورزی نوشته شود چاههای نفت بسته می ماند

اگر برنامه دقیقی برای کشاورزی نوشته شود چاههای نفت بسته می ماند