مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-31اقتصادي

استقبال از طرح های نو در صنایع نانو و های تک برای ایجاد ارزش افزوده


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تاکید بر پتانسیل و ارزش بسیار بالای فلز مس برای سرمایه گذاری، اعلام کرد که شرکت مس ایران از طرح ها و ایده های نو در زمینه صنایع نانو و های تک استقابل خواهد کرد.

- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن تاکید بر پتانسیل و ارزش بسیار بالای فلز مس برای سرمایه گذاری، اعلام کرد که شرکت مس ایران از طرح ها و ایده های نو در زمینه صنایع نانو و های تک استقابل خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام شرکت ملی مس ایران، اردشیر سعدمحمدی با بیان اینکه فلز مس پتانسیل و ارزش بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد، اظهار کرد: سال جاری به پشتوانه همت و تلاش پرسنل شرکت ملی مس ایران و حمایت های مسئولان، شرکت شرایط خوبی داشته و توانسته است که با همت پرسنل خود رکوردهای تولیدی را در پنج ماهه ابتدایی سال جاری به ثبت رسانده و به لحاظ شاخص های عملیاتی و مالی در تراز بالایی در کشور قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به استقبال این شرکت از طرح ها و ایده های نو در زمینه صنایع نانو و های تک، گفت: باید تلاش شود با ورود به این حوزه ها شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای شرکت مس و کشور باشیم.

ضمن اینکه در طرح های توسعه شرکت مس بایستی سرعت انجام تمامی پروژه های توسعه مدنظر باشد، چراکه علاوه بر مباحث مربوط به توجیه اقتصادی طرح ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از طرح های نو در صنایع نانو و های تک برای ایجاد ارزش افزوده

استقبال از طرح های نو در صنایع نانو و های تک برای ایجاد ارزش افزوده