مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-31سياسي

تسهیل در راه اندازی کارخانه آسفالت تنکابن


راه اندازی کارخانه آسفالت و آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن جهت کنترل کیفیت آسفالت و بناهای شهری که امروزه از الزامات واحد شهری به نظر می رسد باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

- ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی شهر تنکابن گفت: راه اندازی کارخانه آسفالت و آزمایشگاه مکانیک خاک و بتن جهت کنترل کیفیت آسفالت و بناهای شهری که امروزه از الزامات واحد شهری به نظر می رسد باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

حمید منصورکیایی در آیین معارفه سرپرست شهرداری تنکابن ضمن بیان تلاش های اعضای شورا برای ایجاد درآمد پایدار و برنامه ریزی های جدید حوزه عمران و نوسازی اظهار کرد: انتظارت مجموعه شورای شهر تنکابن از سرپرست جدید بالا است،چرا که وی از بدنه شهرداری بوده و به سبب خدمت در چندین جایگاه شهرداری تنکابن، اشراف کامل به چالش ها و مشکلات موجود دارند.

وی خطاب به سرپرست جدید شهرداری با بیان برخی از تقاضاهای مجموعه شورای شهر از شهردار، خاطرنشان کرد: انتظار می رود همچنان روند پیشین گزارشات هفتگی در جلسه علنی شورا قرائت شود و نیز پروژه های در دست اقدام شهری نظیر بِرِید عرضی رودخانه چشمه کیله پیگیری شده و به اتمام برسد.

رییس شورای اسلامی شهر تنکابن شفافیت در زمینه وصول مطالبات و پرداخت بدهی ها را دیگر وظیفه شهردار جدید دانست و تصریح کرد: اجرای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در راه اندازی کارخانه آسفالت تنکابن

تسهیل در راه اندازی کارخانه آسفالت تنکابن