مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:202020-08-31سياسي

تبریک رؤسای جمهور آسیای مرکزی به همتای قرقیزی در سالگرد استقلال


به مناسبت روز استقلال قرقیزستان، رؤسای جمهور آسیای مرکزی به طور جداگانه پیام های تبریکی به «سورانبای جین بیک اف» رییس جمهور این کشور ارسال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، به مناسبت روز استقلال قرقیزستان، رؤسای جمهور آسیای مرکزی به طور جداگانه پیام های تبریکی به سورانبای جین بیک اف رییس جمهور این کشور ارسال کردند.

قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان در پیام تبریک خود به همین مناسبت آورده است: من به نمایندگی از مردم و دولت ترکمنستان این افتخار را دارم که روز استقلال جمهوری قرقیزستان را به شما و  ملت قرقیز تبریک بگویم.

یادآوری موفقیت های کشور شما در طول سال های استقلال در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین سطح بالای توسعه روابط دوجانبه که بین کشورهای برادر ما ایجاد شده، باعث خوشحالی است.

من قاطعانه اطمینان دارم که تعهد مداوم قرقیزستان و ترکمنستان بر گسترش و تعمیق بیشتر گفت وگوهای بین المللی در جهت منافع دو ملت خواهد بود.

بردی محمداف در پایان برای سورانبای جین بیک اف آرزوی سلامتی، سعادت و رفاه و صلح، پیشرفت و شکوفایی بیشتر برای ملت برادر قرقیزستان داشت امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان نیز در پیام تبریک خود، روز استقلال قرقیزستان  را به مردم و رییس جمهور قرقیزستان تبریک گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رؤسای جمهور آسیای مرکزی به همتای قرقیزی در سالگرد استقلال

تبریک رؤسای جمهور آسیای مرکزی به همتای قرقیزی در سالگرد استقلال