مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 10:052020-08-31اقتصادي

فروش 300 میلیون دلاری یک فیلم جنگی در چین


فیلم چینی و حماسی «هشتصد» در دومین هفته اکران خود مجموع فروش جهانی خود را به حدود 300 میلیون دلار رساند و با اختلاف بالاتر از فیلم «Tenet» قرار گرفت.

- فیلم چینی و حماسی هشتصد در دومین هفته اکران خود مجموع فروش جهانی خود را به حدود 300 میلیون دلار رساند و با اختلاف بالاتر از فیلم Tenet قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم هشتصد با فروش 69 میلیون دلاری در سینمای چین در دومین هفته اکران، مجموع فروش جهانی خود را به عنوان اولین فیلم در سال 2020 به 300 میلیون دلار رساند و فیلم Tenet ساخته جدید کریستوفر نولان هم با ادامه اکران بین المللی خود در 41 کشور تاکنون بالغ بر 53 میلیون دلار فروخته است.

سینمای چین در حالی با سقف ظرفیت 50 درصدی میزبان مخاطبان هستند که فروش 69 میلیون دلاری یک فیلم حاکی از بازگشت خوب مخاطبان به سینما پس از تعطیلی چند ماهه به سبب شیوع ویروس کروناست، از سوی دیگر فروش 53 میلیون دلاری فیلم Tenet در 41 کشور نیز نشان از تردید و عدم اطمینان برخی مخاطبان سینمایی برای بازگشت به سینما در دیگر کشورهای جهان دارد.

Tenet اولین فیلم هالیوودی است که پس از تعطیلی چند ماهه سینماها به دلیل بحران جهانی کرونا به صورت جهانی اکران میشود.

در این فیلم جان دیوید واشنگتن ، مایکل کین ، کنت برانا ، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی به ایفای نقش پرداخته اند و از دوربین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 300 میلیون دلاری یک فیلم جنگی در چین

فروش 300 میلیون دلاری یک فیلم جنگی در چین