مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-31اقتصادي

تسهیل در فرآیندهای اداری برق شیراز با اجرای طرح های نوآورانه


مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز، از اجرای طرح های نوآورانه و خلاقانه در مسیر تسهیل فرآیندهای اداری و تسریع در خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکان این شرکت خبر داد.

- سعید موثقی، دوشنبه 10 شهریور در جمع خبرنگاران، راه اندازی سیستم مدیریت تجهیزات را یکی از اقدامات نوآورانه شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام و خاطرنشان کرد: این اقدام یک گام اساسی در راستای تحقق اهداف این شرکت محسوب می شود که علاوه بر ارتقاء سلامت اداری، خدمات رسانی به مشترکان را تسریع خواهد کرد.

او توضیح داد: با راه اندازی سیستم مدیریت تجهیزات، ورود و خروج دستگاه های اندازه گیری، پلمب و پلاک اشتراک، در یک سامانه ثبت خواهد شد و پیمانکاران همکار توزیع برق شیراز در صورت نیاز به کنتور و پلمب، تنها از طریق این سیستم قادر به دریافت آن هستند.

موثقی افزود: در این سیستم شماره سریال کنتور و پلمب به اسم پیمانکار و مشترک و با ذکر اشتراک و مشخصات کامل، ثبت شده و امکان پایش را در هر زمانی برای شرکت توزیع برق شیراز فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کنتورهای مستعمل و جمع آوری شده نیز پس از تست و کالیبره، با ثبت سریال و کیلووات مصرفی در سیستم، به چرخه تعویض و اصلاح لوازم اندازه گیری، وارد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل در فرآیندهای اداری برق شیراز با اجرای طرح های نوآورانه

تسهیل در فرآیندهای اداری برق شیراز با اجرای طرح های نوآورانه