مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:002020-08-31حوادث

انهدام هولدینگ کاغذی لیزینگ خودرو با 7شرکت در تهران


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام هفت شرکت مرتبط با هم که در پوشش لیزینگ خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

  - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام هفت شرکت مرتبط با هم که در پوشش لیزینگ خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا لطفی در حاشیه دستگیری اعضای این باند، گفت: مدتی قبل و به دنبال دریافت اطلاعاتی در مود کلاهبرداری در پوشش شرکت لیزینگ خودرو، تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در همین راستا نیز طرحی ویژه را برای مقابله با این شرکت ها به مرحله اجرا درآوردند.

وی با بیان اینکه در نتیجه تحقیقات انجام شده سرنخ هایی از موسسان شرکت های کاغذی به دست آمد، تصریح کرد: این افراد عمدتا با انتشار آگهی در فضای مجازی اقدام به جذب مشتری و فریب آنان کرده بودند.

لطفی با اشاره به هماهنگی با دستگاه قضایی برای دستگیری این افراد گفت: پس از شناسایی محل های فعالیت و تعدادی از اعضای این شرکت ها، کارآگاهان برای دستگیری آنان وارد عمل شدند و در عملیاتی هفت شرکت کلاهبرداری لیزینگی را که از قبل مورد شناسایی قرار داده بودند، پلمب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام هولدینگ کاغذی لیزینگ خودرو با 7شرکت در تهران

انهدام هولدینگ کاغذی لیزینگ خودرو با 7شرکت در تهران