مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:002020-08-31پزشكي

مصرف این داروی لاغری خطر «مرگ ناگهانی» دارد


دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور ضمن تشریح عوارض کوتاه مدت و بلندمدت مصرف ماده شیشه گفت: برخی از شرکت های داروسازی خارج از ایران به صورت غیرمجاز از ترکیبات آفدرین، - ،علی غلامی ضمن ارائه توضیحاتی درباره اثرات کوتاه مدت و بلندمدت ماده شیشه، درباره پیشینه این ماده بیان کرد: در سال 1919 میلادی دانشمندی ژاپنی برای اولین بار ماده ای با ترکیب آمفتامین ساخت؛ آمفتامین ماده ای بود که در گذشته برای درمان چاقی مفرط، افزایش انرژی و خواب زدگی و .

مورد استفاده قرار می گرفت، حتی در جنگ جهانی دوم نیز برای افزایش انرژی، سربازان این قرص ها را استفاده می کردند تا هم غذای کمتری مصرف کنند و هم بیشتر بیدار بمانند و انرژی بیشتری هم داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین خلبان های ژاپنی نیز در گذشته ماده شیشه مصرف می کردند تا میزان خشونت شان افزایش و میزان مهربانی و عطوفتشان کاهش یابد تا عملیات انتحاری خود را به خوبی پیش ببرند، اما در ادامه با شناخت عوارض بسیار هولناک آن از گردونه مواد دارویی خارج شد.

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور در ادامه درباره ترکیبات سازنده ماده شیشه گفت: در حال حاضر شیشه به صورت زیرزمینی و با اعمال تغییراتی در پسودوافدرین ساخته می شود که ماده ای ترکیبی است و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف این داروی لاغری خطر «مرگ ناگهانی» دارد

مصرف این داروی لاغری خطر «مرگ ناگهانی» دارد