مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-31حوادث

انفجار کپسول ال پی جی در یکی از مناطق همدان/ مرگ یک جوان در یکی از هتل ها


فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انفجار کپسول ال پی جی در منطقه گلزار خبر داد و با اشاره به مرگ یک جوان در یکی از هتل های همدان گفت: فوت این مسافر در اتاق هتل در دست بررسی است.

- جمشید باقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ساعت 11:31 صبح امروز یک انفجار مهیب در یک منزل مسکونی در خیابان گلزار شهر همدان به فوریت های پلیسی 110، اطلاع داده شد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: طبق شواهد فردی اقدام به پر کردن کپسول lpg برای دستگاه خودروی سواری در منزل مسکونی کرده که این عامل  موجب انفجار و  منجر به بروز خسارت و شکستن شیشه های منزل و خسارت به منازل مجاور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: فرد حادثه دیده دچار سوختگی شده بود که پس از انجام اقدام های پیش بیمارستانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان  منتقل شد.

وی گفت: شهروندان باید به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ سرمایه های مادی و معنوی خود، از نصب سیلندر گاز مایع یا همان ال پی جی به صورت غیرمجاز و یا مراجعه به مراکز غیرمجاز برای تبدیل خودروی خود به سوخت جدا خودداری کنند.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش مرگ یک جوان در اتاق یکی از هتل های همدان را در روزهای اخیر تایید کرد و گفت: نحوه فوت این مسافر در اتاق هتل در دست بررسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کپسول ال پی جی در یکی از مناطق همدان/ مرگ یک جوان در یکی از هتل ها

انفجار کپسول ال پی جی در یکی از مناطق همدان/ مرگ یک جوان در یکی از هتل ها