مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-31اقتصادي

آمادگی کامل شرکت برق منطقه ای برای عبور از فصل سرما


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از آمادگی کامل این شرکت برای عبور از فصل سرما و بحران های احتمالی پیش رو برخوردار خبرداد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از آمادگی کامل این شرکت برای عبور از فصل سرما و بحران های احتمالی پیش رو برخوردار خبرداد.

بهمن داراب زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سراسری مراسم جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان سالجاری در صنعت برق کشور، اظهار کرد: این افتخار بدون شک با تلاش و ایثار یکایک کارکنان صنعت برق حاصل شده است و حفظ این موفقیت، افتخار دیگری را برای صنعت برق کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای گیلان برای عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان سالجاری هشت پروژه تعریف کرد که با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت، این پروژه ها با موفقیت و قبل از پیک بار به سرانجام رسید و اتمام به موقع این پروژه ها موجب شد تا تابستان امسال را با موفقیت و بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.

داراب زاده با بیان اینکه این افتخار و موفقیت، پایان کار صنعت برق نیست، گفت: سکون و درجا زدن در فرهنگ صنعت برق فاقد جایگاه، ارزش و اعتبار است و فعالیت های صنعت برق تمام ناشدنی و تعطیل ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل شرکت برق منطقه ای برای عبور از فصل سرما

آمادگی کامل شرکت برق منطقه ای برای عبور از فصل سرما