مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-31دانش

تفاهم نامه همکاری آکادمی ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی


روسای آکادمی ملی المپیک و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

- جی پلاس ، در این نشست که با حضور دکتر رضا قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک، دکتر لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، دکتر قراخانلو با مهم بر شمردن ورزش دانشگاهی و نقش به سزای آن در ورزش قهرمانی گفت : ورزش دانشگاه آزاد همواره توانسته است به ورزش کشور کمک کند و جایگاه مهمی را برای خود ایجاد نماید.

وی با اشاره به جمعیت کثیردانشجویان دانشگاه آزاد ادامه داد : دیدگاه مسئولین ورزش کشور به ورزش دانشجویی مثبت بوده و امید است با تغییراتی که در مدیریت ورزش این سازمان بوجود آمده است شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این نهاد باشیم .

دکتر لشگری که به تازگی به عنوان رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد منصوب شده است گفت : آکادمی ملی المپیک یکی از بزرگترین مراکز علمی _ ورزشی کشور می باشد که با حضور فردی علمی در راس آن و کارشناسان خبره در بدنه توانسته است به عنوان یک جایگاه ورزش قهرمانی مثال زدنی ظاهر شود.

وی در پایان گفت : با مذاکراتی که انجام شده در آینده نه چندان دور ، تفاهم نامه همکاری فی مابین هر دو سازمان به امضاء خواهد رسید تا شاهد فعالیت های علمی و پویا باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری آکادمی ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری آکادمی ملی المپیک و دانشگاه آزاد اسلامی