مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:402020-08-31اقتصادي

پیشرفت 40 درصدی احداث سد هراز


مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: مراحل ساخت سد هراز پیشرفت 40 درصدی داشته و عملیات احداث سد البرز در مراحل نهایی به سر می برد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: مراحل ساخت سد هراز پیشرفت 40 درصدی داشته و عملیات احداث سد البرز در مراحل نهایی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای مازندران، ابراهیم یخکشی با اشاره بر نظارت حوزه آب های سطحی توسط این شرکت، اظهار کرد: پروژه های سدسازی، شبکه آبیاری، زهکشی و تصدی گری توزیع آب از جمله وظایف شرکت آب منطقه ای مازندران است.

وی افزود: در سال جاری 20 پروژه با اعتبار 100 میلیارد تومان در سطح استان کلنگ زنی و افتتاح شده است و بخشی از تصفیه خانه آبرسانی به شهرهای گروه الف به ظرفیت 1000 لیتر در ثانیه و دو سد لاستیکی تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران به پیشرفت 40 درصدی سد هراز و مراحل نهایی عملیات ساخت سد البرز اشاره کرده و از اجرایی شدن سدهای زارم رود و کسلیان تا سال آینده خبر داد.

یخکشی گفت: درحال حاضر چندین طرح آبرسانی، عملیات اجرایی و مطالعه چندین سد را در برنامه داریم تا بتوانیم بحث سیل،آب شرب و کشاورزی و پرورش ماهی را در سطح استان مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 40 درصدی احداث سد هراز

پیشرفت 40 درصدی احداث سد هراز